tisdag 16 mars 2010

carry on my wayward son

Ibland är jag glad att vi inte har internet i lägenheten, ibland är jag ledsen för att vi inte har det. Eller ja "ledsen", lite tråkigt. Fast jag vet att om internet funnits i lägenheten skulle jag troligtvis bara sitta framför den och stirra. Så det är kanske bra att bara ha en fläck i hela lägenheten där man kan smygsurfa med en plupp... Det som är synd är att man inte kan tanka och hitta roliga saker eller lägga ut bilder eller skriva värdelösa inlägg på sin blogg! Nä det firar vi med ett Youtubeklipp. Föresten mår jag rätt bra nu, även fast jag knappt kan äta så har jag inte magkramp iallafall, HURRA! :)

Jag undrar vad South Park har med det hela att göra.. Jaja tänker jag, varför inte.

1 kommentar:

malin sa...

Hurra att du är tillbaka! :)