onsdag 17 mars 2010

Rock by Sweden

Alltså jag är inte något fan av Laila Bagge (det gör mig faktiskt rätt irriterad att det är just Lail Bagge) men alltså jag tycker verkligen hennes smycken är GRYMMA! Inte väldigt jättedyra heller, kanske lite ripoff av en annan stor designer (inga namn nämnda) men whata heck, jag gillar dom! Jag skulle inte tacka nej iallafall. Rock by Sweden, rätt töntigt men helt okej. Laila är sådär mormor sexig och det skrämmer mig... Hur gammal är hon liksom! 50 eller 13 eller något mitt i mellan, ja vem vet men här är hennes asgrymma, coola fräna fräsiga, ja rent av balla smycken! Woila

2 kommentarer:

malin sa...

Ja Laila är verkligen läskig. I ett avsnitt av parlamentet, så var temat i "frågerundan" skräck & laget svarade Laila Bagge på varenda fråga, HILARIOUS!

Jag sa...

haha jag såg faktiskt det jag med.. :) Creepy women!