måndag 1 mars 2010

MCKN 1 mars

Och nu ligger jag här igen allt för sent, jag som ska upp så tilö i morgon!
Tänkte bara skriva att: idag fyller min älskade älskling 23 hela år. Han har fått en helt awesome present redan, nämligen ett fallskärms hopp (!!!) av mig och 12 stycken andra kompisar. Vilken äventyr va :)
Han, för mig världens finaste, bästa och underbara människa och pojkvän. Oj oj vad jag älskar dig alltså, och jag är så kär i dig så jag vet inte vart jag ska ta vägen ibland! Man vill skrika det till hela världen fast ingen kan förstå.
MickMickeMickenMickisMikolainen. Grattis önskar Lello :)

Här skulle det in massa bilder på Micken men bloggen vill inte och nu är klockan WAAAY TO MUCH, ska ju heja fram mama, papa och moster tidigt i morgon. Så jag får lägga in det i morgon helt enkelt! Godnatt (stresssova)

Inga kommentarer: