måndag 1 mars 2010

Kolla vad jag hittade.. Massa gamla bilder från 2007, nästan första gången Pär o Emma trffades och jag och Micke var kära men förtfarande "inte ihop".












Tjoho börjar med sista bilden, bakfulla men oh så glada














Ja fyfan vad dryg hon va :)












Naa bakiskel i soffan. O Emma o Pär var redan på G











Hörru! Jag ser att du tar kort..
Micke?












AAAA SÄKEEERT! JAAA-VÄÄÄST!!









Åh vad den kan stå. (Eh ölen)

Roligast: Micke och Jespers nakenchock, Sigges kvart i tre ragg klockan tio, "Micke kan DRAAA ÅT HELVETE!! (det ska börjas i tid) och Amandas spya i handfatet som jag, aprak, försökte tvätta bort klockan typ sex med min hand. Gött! Och att allt var så nytt och spännande. Äntligen var det jag och Micke, efter ett halvår!!! 6 mars 2007, kommer aldrig att glömma!

1 kommentar:

Emmi sa...

Oh my god.. <3