tisdag 23 mars 2010

updatisch

Heeeej alla bloggersh. What up. Hade en rätt najs helg förra helgen, mamma och pappa kom och hälsade på och på lördag var det fest hos Emelie, vi körde "jag har aldrig" som på gamla dar och det var rätt kul, hihi fniss vad pinsamt det var huehua.
Igår var det fotbollsträning (tränar 2 gånger i veckan nu) och det gick så sjuukt bra, jag älskar att spela fotboll, det är fan det bästa jag vet. Jag kände att de gamla takterna började sitta igen och att kondisen inte är helt värdelös längre, även fast jag borde köpa mig en astmamedicin. Halvjobbigt att tappa andan lix.
I morgon far jag till Micken och på fredag ska jag till Mora till min bäbis Emma, hon ska göra något födelsedagsaktigt för mig, hihi kul va! Sen på lördag hoppas jag på att få se de andra bönorna. Jag längtar hem i alla fall! Ja nu vet ni, lite update på mitt liv.
Nu ska jag nog göra det jag kom hit för, plugga. Oj vad kul och spännande det ska bli. Peace out broos, yoyo och sånt

Inga kommentarer: