onsdag 31 mars 2010

Isvak och Påsklååv

Idag har jag badat isvak på idrotten. Det var så jäkla najs alltså, det går inte riktigt att beskriva! Vi satt och bastade först, jättefin utsikt och sen gick man ner i vattnet från en brygga. Det var ju äckligt kallt såklart, men precis när man stigit ur vattnet blev man nästan varm, stod på bryggan ett tag och beundrade utsikten och kände mig helt lugn inombords. Haha Sanna och Madde sa att jag såg helt hög ut och visst snurrade det gött i skallen också! Det rensar kroppen eftersom det sätter fart på blodet så idag hade jag tänkt vara supernyttig. Men nu kom Gabbi in och undrade om jag skulle hänga med ut... Så vi får väl se hur det blir med nyttigheten som vanligt. Nu sitter jag i alla fall och äter världens godaste fruktsallad under täcket i min säng och gossar mig. Nu har jag påsklov. Ska bara försöka andas ut och ta det lugnt. Men good luck med det, har världens största projektarbete som måste vara klart. Men nu ska jag inte gnälla. På fredag kommer Mickis och sen blire studentkryssning för hela slanten och efter det firar jag och Mick 3 år... Oj oj vad tiden går vill jag bara tillägga!

Inga kommentarer: