söndag 28 mars 2010

I don't give a damn 'bout my bad reputation.

Tjenis penis fnizz. Nu ligger jag här, total alone och aprak. Helt okej kväll med 13 centimeters klackar rakt upp i kuken, tequila (min blogg vill ändra ordet till tussilago, nej) och dans dans dans. Nu snurrar det som fan i skallen och jag ligger och skrattar för mig själv (ja). Jag lovade att ta hand om Becca som försvann och nu är jag här själv. Men vad gör det om hundra år. Jag saknar min fina Micke ikväll, mest nu, önskar han var här och pussade mig puss puss puss vad jag älskar min älskling. Jag älskar också mina fina vänner som har gjort denna kväll perfekt med middag, skvaller och tok. Wasa är dock inte stället to bee, om man inte vill träffa gamla godingar som jag gjorde ikväll. Wasa är så jävla förnedring, jag hatar vakterna de kan ta min fitta. Oj vad grov i mun jag blir när jag är full på bloggen *pinsamt*. Ja jag kommer väl bergis skämmas i morgon och delita skiten men som rubriken lyder, I don't give a damn 'bout my reputation ;) Hoppas på bilder i morgon!

1 kommentar:

Emma sa...

HAHAHA, jag dör! fyllo!