lördag 27 mars 2010

Bra fredag, bra helg.

Har haft en awesome kväll med min kära Emma, och på slutet mer folk. Emmas present till mig var att hon bjudit mig på en modemässa! Jag köpte ett Lilla Lisa halsband som jag suktat efter rätt länge, för hyfsat bra pris! Sen var det modevisning och om jag säger såhär: vi skrattade oss igenom hela showen. Haha ja vi hade roligt i alla fall, helt nöjd med kvällen! Vin och drinkar och mingel, inte helt fel en vanlig fredag!
Sen bar det av till Bonäs på fest där bland annat Maria, Sverre och Sparr var, de två sistnämnda har jag inte sett på typ ett år så det var riktigt kul!
Sedan fick vi skjuls hem och vi dunkade musik så hela Mora hörde, så himla roligt det kan vara att åka bil mitt i natten. Väl hemma åt vi mackor till halv fyra och jag testade nya pålägg och vi dansade till Black eyed peas.
Roligaste kommentaren ikväll: Viktoria: "Jag kommer ihåg när vi gick i åttan och jag hittade dig Emma utanför Vasaloppets hus. Du låg på marken och käkade gräs från backen". Ja vad säger man, glansdagar finns det gått om! Nu väntar jag på att Emma ska vakna nån gång så vi kan åka ner på stan och shoppa upp våran "goodiebag". Hahaha. Puss på er mina bästa vänner <3>













































1 kommentar:

Emma sa...

haha mys, haha jag kommer inte ens ihåg att du tagit den där bilden på mig..:P